۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۷۶۱۳۵۵
دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان:

عمل به امر به معروف و نهی از منکر لازمه ترویج ارزش های دینی و اخلاقی است  

عمل به امر به معروف و نهی از منکر لازمه ترویج ارزش های دینی و اخلاقی است

 
حجت الاسلام مهدوی‌نیا با بیان‌اینکه امربه معروف و نهی از منکر باید تبدیل به گفتمان همگانی شود، گفت: عمل به این مهم لازمه ترویج ارزش های دینی و اخلاقی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام یونس مهدوی‌نیا، امروز در مراسم معارفه دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سلسله با گرامیداشت هفته امربه معروف و نهی از منکر گفت: فلسفه قیام امام حسین(ع) به خاطر اصلاح امت و احیای امربه معروف ونهی از منکر بود، امام حسین(ع) شهید راه امربه معروف و‌نهی از منکر است.

دبیر ستاد امربه معروف و‌نهی از منکر با بیان اینکه باید راه و طریق امربه معروف و نهی از منکر را ارتقا بدهیم و این فریضتین واجب تبدیل به گفتمان همگانی شود، افزود: امر به معروف و نهی از منکر ضامن و عامل اجرای عدالت اجتماعی است و نظارت همگانی است و امربه معروف و نهی از منکر تکلیف نظارت همگانی را مشخص می کند.

وی عنوان کرد: امربه معروف ونهی از منکر همچنین وظایف مردم در مقابل مردم، وظایف مردم در مقابل مسئولین و وظایف مسئولین در مقابل مردم را مشخص می‌کند.

حجت الاسلام مهدوی‌نیا بیان‌کرد: امربه معروف و نهی‌از منکر سبب ترویج ارزش‌های اخلاقی و دینی می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به‌اینکه رویکرد مطالبه گری ستاد امربه معروف و نهی از منکر رویکردی اثرگذار بود، گفت: این رویکرد مورد استقبال مردم قرار گرفت.

در پایان از زحمات حسنود، دبیر سابق ستاد امربه معروف ونهی از منکر شهرستان سلسله تقدیر شد و صیدعلی جوانمرد به عنوان دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر این شهرستان معرفی شد.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات